<img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1516017178694353&ev=PageView&noscript=1" />
Centrum Tance
search
clear
Tabata / Cardio boxing

Lucie Smetanová
Lucie Smetanová

120

info Tento kurz již skončil,
proto není možné se do něj
přihlásit.

Tabata / Cardio boxing

O kurzu

Tabata = velmi efektivní metoda intervalového tréninku. Princip cvičení Tabaty - jeden nebo dva cviky na určitou svalovou partii se skládá z osmi sérií. Klíčové je časování. Každou sérii se cvičí 20 sekund na 100% a následuje 10 sekund odpočinku. Důležité u Tabaty je makat na 100 % a dodržovat intervaly 20 sekund cvičení a 10 sekund odpočinku. Nezapomeňte zvolit přiměřenou zátěž tak, abyste odpadli vyčerpáním až při osmé sérii.

Tabata je založená na principu toho, že cvičení při maximální intenzitě po krátkou dobu je účinnější, než cvičení v nízké intenzitě po delší dobu.

Tabatu budeme prokládat cvičením Cardio Boxing.

Cardio Boxing = Lekce, při které se pořádně zapotíte, nahlédnete do boxerského ringu, ale také posílíte svaly. Výkon, rychlost, hbitost, tvarování těla – to vše Vás čeká. 
Na lekci můžete použít rukavice se závažím, doporučuji NE více jak 0,5 kg na ruku, nebo použít boxerské bandáže. Zapotíte se dostatečně ale i bez těchto doplňků.

Pojďme společně pálit kalorie!

Tabata

Tabata je velmi efektivní metoda intervalového tréninku. Princip cvičení Tabaty - jeden nebo dva cviky na určitou svalovou partii se skládá z osmi sérií. Klíčové je časování. Každou sérii se cvičí 20 sekund na 100% a následuje 10 sekund odpočinku. Důležité u Tabaty je makat na 100 % a dodržovat intervaly 20 sekund cvičení a 10 sekund odpočinku. Nezapomeňte zvolit přiměřenou zátěž tak, abyste odpadli vyčerpáním až při osmé sérii.

Cvičení při maximální intenzitě po krátkou dobu je účinnější, než cvičení v nízké intenzitě po delší dobu.

Co s sebou?

Doporučujeme pohodlné sportovní oblečení umožňující volný pohyb - tričko, body, tepláky, legíny a sportovní sálové boty se světlou podrážkou. Důležité je, aby Vám bylo oblečení pohodlné a Vy se v něm cítili dobře a pohyblivě. 

Z hygienických důvodů a pro vaše větší pohodlí si na lekce vezměte ručník, který budete pokládat na podložku. Při lekci se zapotíte. Ručník slouží k zachycení potu. V případě, že si ručník zapomenete, pak na konci lekce očistěte podložku dezinfekcí, která je k dispozici v sále.

K pití doporučujeme neochucenou vodu bez bublin.

Lucie Smetanová

Lucie Smetanová

Aktivně se věnuji tanci a cvičení od roku 2001, kdy jsem se od různých hodin aerobiku dostala až k působení v menších tanečních skupinách, kde mě okouzlil Hip-Hop, RnB, Dancehall.Pohyb mi dodává energi a spokojení kurzisté mě motivují ke stále nové tvorbě a zlepšování mých tanečních či fitnessových lekcí.Největší odměnou je pro mne spokojený úsměv…

Více na profilu lektora